Nespokojenost s Mall.cz

Stáhnout jako PDF autor: Johny, archiv, dne 11.3.2011


Rád bych se zde rozepsal o mé negativní zkušenosti s firmou mall.cz/. K čemu tedy došlo? Dorazila mi SMS s informací, že moje objednávka je připravena k vyzvednutí, jel jsem přes celou Prahu abych zaplatil 40 korun za parkovné a dozvěděl se, že mají leda tak prd! Navíc místo omluvy nebo snahy cokoliv jakkoliv řešit se mi slušně snažili vysvětlit že vše je v podstatě moje chyba… tak si chování k zákazníkům nepředstavuji.

Jak to celé začalo? Včera nám „bouchla“ deset let stará mikrovlnná trouba. Rozhodl jsem se pro nákup nové na internetu, zejména pro snadné cenové srovnání a možnost pohodlného výběru z domova. Vybral jsem si troubu s varnou konvicí v nerezu. Moc rád bych si zboží nechal zaslat domu, bohužel doma se zdržuji jen na přespání a stará babička s dědou kteří u nás bydlí nejsou schopni sami zboží do druhého patra donést. Musel jsem tedy zvolit osobní odběr. A zde začíná celý příběh…

Vybral jsem si troubu která byla SKLADEM, očekával jsem tedy, že si ji prostě vyzvednu. Na webu bylo psáno, že vyzvednutí je možné druhý den. Zkontroloval jsem si otvírací dobu, 10:00 – 19:00, fajn, počkám ještě na SMS a jedu. V cca 12 hodin dorazila SMS:

Zbozi (upresneno v emailu) z obj. 768×xxxx si muzete vyzvednout na prodejne: Delnicka 12, Praha 7, Po-Pa:20–19h. Pekny den, Mall.cz

Super, zajásal jsem, jel jsem pro auto do autoservisu abych cestou zpět mohl zboží vyzvednout. Došel jsem do prodejny, předložil vzorně číslo objednávky a prodavač se začal podivovat co tam dělám když tam mám jen varnou konvici. Také jsem se divil a chystal jsem se ukázat mu SMS. Pán prodavač ironicky poznamenal, že v emailu bylo jistě uvedeno, že došla jen konvice. Na to jsem odvětil, že email jsem nečetl, neboť informace z SMS mi přišla jako dostačující na to, abych sedl a jel. Snažil jsem se od pána získat informaci, kdy tedy zboží dorazí. Bylo my vysvětleno že v systému vidí, že zboží už bylo v jejich Počernickém skladu vyskladněno, že je tedy nejspíš na cestě. Snažil jsem se získat informaci o tom, jak dlouho trvá cesta, kdy zboží dovezou. Pán prodavač pouze seděl, čekal až odejdu, a nechápavě odpovídal „nevím, neumím ověřit“. Přitom prohodil, že možná už zboží i dorazilo jen ještě není naskladněné. V tomto případě bych čekal že zvedne telefon a zeptá se skladníků zda to auto už dojelo.

Chtěl jsem objednávku upravit aby mi tedy zboží poslali poštou na dobírku, to pan prodavač neuměl a odkázal mě na kiosek, s tím že prý to stornuje a já si to mám znovu objednat. Bohužel jsem u sebe neměl přístupové heslo a pán prodavač mi odmítl jakkoliv vyjít vstříc, zase pouze dělal že „neví jak pomoci“. V tu chvíli za mnou už byla zajímavá fronta…

Požádal jsem o kontakt na sklad, nebylo toto možné, žádal jsem o telefonický kontakt do Počernic, tam prý nemají telefony, pokud jsem to dobře pochopil… no nic, dostal jsem číslo na dotovanou infolinku.

Volám na infolinku, snažím se vysvětlit můj problém, jediné co jsem chtěl vědět je, zda je zboží už dovezené na lokální sklad a zda mám čekat nebo zda se mám s autem probojovávat přes celou prahu. Paní Alexandra byla ochotná ale nepodala o nic víc informací než pan prodavač. Požádal jsem o přepojení na jejího nadřízeného. Nadřízená měla bohužel jednání, bylo mi slíbeno že mi zavolá.

Sedám do auta a jedu domů, cca po půl hodině za volantem jsem doma. V tom telefon, paní z mall.cz. Snažil jsem se vysvětlit můj problém, vše pochopila, odvolávala se na jakési podmínky na internetu, přičemž připustila že je nikdo nečte. V podstatě mi nedokázala vysvětlit proč mi neumí poslat SMS v době, kdy je objednávka kompletní – prý to není tak snadné, když se zboží na cestě rozdělilo. Moje námitka zda v SMS tedy nemělo být „Vaše objednávka je Z ČÁSTI vyřízená…“ se odvolávala zase dokolečka na email. Email jsem si přečetl až teď.. posuďte sami, jak moc se člověk musí snažit aby vydedukoval, že tam toho je polovina…



Štítky tohoto článku:

 


 
Diskuze: Nespokojenost s Mall.cz
Vaše jméno (povinné)
Váš email (nebude zveřejněn, povinný)
WEB (bude zveřejněn, pište s http://)
Text vzkazu:
Kolik je 3×2? (ochrana proti spamu)
 
[CNW:Counter]